Merv
När deras hund Merv tappar gnistan efter deras separation, tvingas Anna och Russ in i ett pinsamt arrangemang med gemensam vårdnad. I hopp om att kunna gaska upp Merv tar Russ med honom till Florida för en välbehövlig semester - när Anna oväntat dyker upp. Men medan de hjälper sin hund är Merv inte den enda som får tillbaka gnistan.