Mio Papà
Lorenzo, en bekymmerslös dykare, lever för frihet och undviker förpliktelser. Men när han blir förälskad i Claudia knyter han också an till hennes sexårige son, Matteo. En far-son-relation börjar växa fram, tills allt tar en oväntad vändning.