Mission: Impossible III
Det här är “Mission: Impossible” som du aldrig har sett det förut! Ethan har lurats tillbaka i tjänst av sina överordnade och står inför sin farligaste motståndare hittills – en sadistisk vapenhandlare vid namn Owen Davian.