Monty Python i Hollywood
En munter scenshow från arenan Hollywood Bowl där humorgruppen Monty Python framför klassiska sketcher inför en stor publik. Några av de älskade klassikerna som får nytt liv på scenen är "Nudge Nudge", "Ministry of Silly Walks" och "Four Yorkshiremen sketch". Regi: Terry Hughes och Ian MacNaughton. I rollerna: John Cleese, Graham Chapman, Michael Palin, Eric Idle, Terry Jones, Terry Gilliam m.fl.