Mr. Crocket
En ensamstående mamma tror att hon har hittat nyckeln till att lugna ner sitt barn – en VHS-kopia av ett konstigt barnprogram som heter Mr. Crocket's World. Men en mörkare, blodigare hemlighet väntar på att invadera deras hem inifrån bandet.