Never Been Kissed
För åtta år sedan var hon en total nörd, men nu är hon tillbaka för att äntligen göra allt rätt! Drew Barrymore är lysande i denna roliga, hjärtvärmande komedi om det där galna underlandet bestående av läxor, lunchraster och svallande hormoner, även kallat high school. Tidningsreportern Josie Geller (Barrymore) gör ett undercover-jobb som skolelev för att lära sig mer om dagens tonåringar. Till en början är hon uppspelt... tills hon minns sitt öknamn: ”Josie Grossie”. Kan någon som förut varit en bortkommen tönt ta sig fram i skolans korridorer utan att snubbla över sina egna fötter?