Night Swim
Ray, en före detta baseballspelare som tvingats gå i pension på grund av en degenerativ sjukdom, flyttar in i ett nytt hus med sin fru Eve, tonårsdotter och unge son. I hopp om att i hemlighet återvända som proffs övertalar Ray Eve att det nya husets pool kommer att bli kul för barnen. Men en mörk hemlighet i husets förflutna kommer att släppa lös en kraft som drar in familjen i skräck och terror.