Nirvana: Up Close And Personal
Denna sakkunniga film ger en avslöjande inblick i människan Kurt Cobain, hans band och hans musik. Invävt i berättelsen om en riktig supergrupp finns mäktigt bildmaterial av bandet i sitt esse, både live och i studion.