Notorious
Notorious är den fascinerande historien om den världsberömde artisten Christopher -Notorious B.I.G.- Wallaces liv. Filmen följer den unge rapparen från den hårda verkligheten på gatan i Brooklyn till ett glamouröst liv med kändisskap och högsta stjärnstatus. På några få år steg The Notorious B.I.G. upp från Brooklyns gator till att bli en av de mest inflytelserika hip hop artisterna i historien.