Notting Hill
Romantisk komedi om William Thacker, som äger en liten slumrande bokhandel i London. Plötsligt en dag kliver amerikanska filmstjärnan Anna Scott in i hans affär - och hans liv. Efter det blir ingenting sig likt, vare sig för henne eller William. Regi: Roger Michell. I rollerna: Julia Roberts, Hugh Grant, Rhys Ifans, Tim McInnerny, Gina McKee, Emma Chambers, Hugh Bonneville, m.fl.