November
Paris, 13 november 2015. En våg av skrämmande samtal överväldigar larmtjänsten och avslöjar koordinerade attacker vid en sportanläggning, kaféer, restauranger och konsertlokalen Bataclan. Polisens antiterroristenheter går omedelbart upp i katastrofläge och en frenetisk kamp mot klockan inleds för att hitta de skyldiga och förhindra fler vansinnesdåd. Regi: Cédric Jimenez. I rollerna: Jean Dujardin, Anaïs Demoustier, Sandrine Kiberlain, Jérémie Renier m.fl.