Olaglig
Guy, en omtyckt övervakare, och hans fru Sasha, en före detta modell, har ett lyckat äktenskap tills hon får lust att börja jobba igen. Samtidigt som Sasha inleder en märklig vänskap med en nybliven fotograf måste Guy ta itu med en villkorligt frigiven som visar sig vara mer än han räknat med.