On the Record: Bebe Rexha - Expectations
Bebe Rexha har gjort sig ett namn utan att släppa ett enda album. I stället har hon levererat en rad EP:s och skördat framgångar som låtskrivare åt andra superstjärnor. I den här exklusiva kortfilmen reflekterar New York-artisten över tankarna och känslorna bakom ”Expectations”, det efterlängtade debutalbumet som definitivt etablerar henne som en den moderna popmusikens mest magnetiska röster.