The Chromatica Interview
Inför releasen av "Chromatica" satte sig Lady Gaga ner för ett distanssamtal med Zane Lowe på Apple Music. I en bred konversation diskuterade de musikskapande som terapiform ("mitt sätt att hantera smärta är att skriva låtar"), samarbete med artister som Ariana Grande ("en vänskap som blommade ut") och vad hon planerar att göra när karantänen har upphört (”jag kommer förmodligen åka till varje gayklubb jag kan hitta, och pussa och krama varenda människa jag träffar").