One Hour Photo
Oscarbelönade Robin Williams spelar Sy Parrish, en ensam och tillbakadragen man, som hela sitt vuxna liv har arbetat i en fotobutik. Den ensamme Sy lever sitt liv genom sitt arbete och han fascineras framför allt av familjen Yorkins foton som han har framkallat i åratal. Men intresset övergår i besatthet och Sy utvecklar en ohälsosam relation till familjen.