Operation Petticoat
En ubåtskapten och hans officer vill att deras ubåt från andra världskriget ska ut i strid igen. Men en svärm av sjuksköterskor kliver ombord och börjar sprida kaos. Grant och Curtis som den arga kaptenen och hans sjaskiga underordnad gör denna film till en klassiker.