Operation Wolf Patrol
Miljöaktivisten Rod Coronado har gjort det till sitt livs uppdrag att kämpa för vår planet och djurens rättigheter. År 2014 grundade han Wolf Patrol, en aktivistgrupp som kämpar för att bevara de grå vargar som strövar omkring i Wisconsins skogar.