Origin
Forskarstudenterna Julia och Rebecca försöker genom biohacking att få celler att åldras långsammare. De gör en fantastisk upptäckt som kan förändra allt men får reda på att Julias pojkvän Erik är döende i cancer. När han blir allt sjukare ser de till slut ingen annan utväg än att hoppa över några steg i utvecklingen. I hemlighet bygger de ett labb i sin lägenhet och börjar experimentera - med Erik som försökskanin.