På jakt efter lycka
På jakt efter lycka är en berättelse om brödraskap. Från den enkla uppväxten som söner till en pastor i New Jersey och under resan till framgång stod de varandra nära – tills en oväntad och smärtsam splittring ledde in Joe, Kevin och Nick på helt olika vägar i livet. Dessa djupt personliga intervjuer med tidigare aldrig visade filmer och exklusiv musik, ger en bild av the Jonas Brothers vi...