Paint
Carl Nargle, en lokal skatt med en lugnande röst, är värd för sitt eget målningsprogram på Vermont statliga television. Hans konst har uppmärksammats av många kvinnor genom åren, särskilt de som arbetar på tv-stationen. Men när en ny målare anställs för att återuppliva kanalen börjar Carl tvivla på sina egen talang som konstnär.