Palio
Det har kallats "Rocky på hästryggen", vilket är en perfekt beskrivning av två rivalers kamp om att vinna Palio - en anrik hästkapplöpning som lockar tusentals människor till den italienska staden Siena varje år. Med dramatisk berättarstil och imponerade foto är Cosima Spenders mäktiga och prisade dokumentärfilm en klass för sig.