Paprika
Förbered dig på att gå in i fantasins värld – där verklighet och drömmar möts i ett kalejdoskopiskt sinneslandskap av ren visuell genialitet. Den magiska berättelsen kretsar kring en revolutionerande maskin som låter forskare gå in i och spela in ett objekts drömmar. Efter att apparaten har stulits går en orädd kriminalpolis och en lysande terapeut samman för att skaffa tillbaka den – innan den hamnar i händerna på en "drömterrorist" i denna fängslande anime-thriller av den hyllade regissören Satoshi Kon.