Paradise Road
Britter i Singapore under andra världskriget får bittert äta upp sina förnedrande kommentarer om japanerna när dessa effektivt intar staden. Filmen berättar om några av de tillfångatagna kvinnornas kamp att överleva under hårda villkor.