Partycentralen
Mike och Sulley återvänder till Monsters University för en rolig helg med sina Oozma Kappa-bröder. Gänget ordnar sin första fest, men ingen kommer. Som tur är har Mike och Sulley kommit för att se till att ”Partycentralen” blir det mest storslagna party som skolan någonsin sett.