Pasolini
En tillbakablick på den italienske filmskaparen och poeten Pier Paolo Pasolinis sista dagar i livet 1975. Pasolini har precis avslutat filmningen av sin senaste film som förblev hans sista: en film som chockat publik och kritiker.