Tár
Ett intensivt drama om den hyllade dirigenten Lydia Tár, vars liv och karriär börjar falla samman när hemligheter från hennes förflutna kommer upp till ytan. Regi: Todd Field. I rollerna: Cate Blanchett, Noémie Merlant, Nina Hoss, Sophie Kauer, Mark Strong m.fl.