Passenger
Efter att ha stannat vid en hemsk olycksplats längs en ödslig motorväg inser ett ungt par att de inte lämnade platsen ensamma. En demonisk varelse känd som Passageraren har tagit plats i bilen och förvandlar deras drömresa till en mardröm.