Until Dawn
Ett år efter sin syster Melanies försvinnande, Clover och hennes vänner beger sig mot den avlägsna dalen där hennes syster försvann i jakt på svar. I ett övergivet besökscenter, blir de jagade och mördade en efter en… bara för att återuppleva kvällen igen och igen - varje gång med ett nytt skrämmande hot. Med begränsat antal dödstillfällen kvar, de måste överleva Until Dawn för att fly.