Plan B
Fyra killar, besatta av 80-talets kampsportsfilmer, går på auditions för actionfilmer i Berlin. Men när de ska på ännu en uttagning råkar de gå fel och hamnar istället i konflikt med hela Berlins undre värld. En riktig gangster sprider skräck i staden och nu är det upp till vännerna att stå upp mot honom i en batalj på liv och död.