Poolman
Darren Barrenman (Chris Pine) spenderar sina dagar med att sköta om poolen vid Tahitian Tiki-lägenheterna i LA och på kvällarna i kommunfullmäktigemöten. En dag blir han uppsökt av en vacker femme fatale som ber om hans hjälp med att avslöja sanningen bakom en skum affär. Detta äventyr placerar Darren mitt i centrum av ett mysterium.