Pseudonym
Alex är frånskild och har bestämt en virtuell träff med en ung kvinna över internet, och som kommer att försätta honom i en farlig nedåtgående spiral och få hans liv att spåra ur för alltid. När han njuter av kvinnans striptease på skärmen blir Alex samtidigt vittne till en våldsam attack på henne, i hennes hem.