District 13 - Ultimatum -
Höga murar runt Paris ultrakriminella getton, där fem olika gäng delar på makten- som nu är större än någonsin. Kampsportsexperten Damien från Parispolisen ska ännu en gång in bakom murarna. Tillsammans med undercoverpolisen Leïto har han en perfekt plan för livsfarliga District 13.