Pure Country
Countrystjärnan George Strait spelar Dusty Chandler, en sångare som, efter att ha kämpat i åratal och sjungit i små honkey-tonk barer, plötsligt upptäcker att framgången har gjort att han har förlorat någonting viktigt i sitt liv. Efter att han klippt sig och rakat av sitt skägg, börjar Dusty jobba på en ranch där ingen känner igen honom, återanknyter med de människor som måste kämpa var dag för att överleva -- och finner kärleken. Kan han lyckas balansera det liv han förlorade -- och nu har återfunnit -- med sitt livs dröm, att vara en countrystjärna?