PVT CHAT
Jack är en professionell nätspelare som kämpar mot sin ensamhet och känsla av utanförskap. Han bestämmer sig för att spendera de pengar han vunnit på en onlinedominatrix, en kvinna i San Francisco vid namn Scarlet. Men fantasi förvandlas till verklighet när paret möts IRL på en regnig gata i Chinatown.