DTF St. Louis
Cornhole
När Clark och Floyd märker att deras äktenskap har gått i stå börjar de utforska en ny dejtingapp för otrohetsaffärer.
Snag It
Inspektörerna Homer och Plumb gräver djupare i Clarks affär med Carol och Floyds flirtar på DTF-appen.
Floyd ställer Clark mot väggen angående affären. Plumb och Homer hittar ny information om Carols förflutna.