Rambo: Last Blood
Sylvester Stallone är tillbaka som John Rambo, en av vår tids största actionhjältar, nästan 40 år efter att John Rambo först gjorde entré på bioduken i ”First Blood”. Nu måste Rambo konfrontera sitt förflutna och hämnas i ett sista uppdrag. RAMBO: LAST BLOOD markerar det sista kapitlet i denna legendariska serie.