Rampage: Big Meets Bigger
Primatolog Davis (Dwayne Johnson) delar ett orubbligt band med George, den ovanligt intelligenta, silverbackgorillan som har varit i hans vård sedan födseln. När ett vinstgirigt genetiskt experiment spårar ur, muteras George och andra djur över hela landet till aggressiva supervarelser som härjar i staden. Davis gör allt i sin makt för att hitta ett motgift för att inte bara stoppa en global ka...