Rapid Action
Efter att ha plågat sig själv med skuldkänslor över sin frus död, lämnar Gao Feng säkerhetsbranschen och lever ett vanligt liv med sin son. När hans före detta chef dyker upp har han dock inget val - han måste tillbaka för ett sista uppdrag.