Reckless Kelly
Yahoo Serious har huvudrollen i det här extremt udda återberättandet av en av Australiens största legender, den verklige 1800-talsbanditen Ned Kellys liv, reinkarnerad som den hippa, moderna Reckless Kelly. Ned Kelly (Serious - Young Einstein) stjäl från de rika, korrupta bankerna och sätter in pengarna på de fattigas konton. Men när den ondskefulla bankiren sir John (Hugo Weaving - The Lord of the Rings-filmerna, The Matrix-filmerna) kläcker en lömsk plan för att stoppa Kelly hindrar de australiensiska bankrånarnas hederkodex Reckless från att använda stöldgods till att rädda sin familj. Desperat reser Kelly till USA, där brottslingar får behålla sina orättfångna vinster. Men ödet tar en ny vändning: Kelly misslyckas som tjuv men finner berömmelse och rikedom inom videofilmsbranchen.