Red Sandra
När sexåriga Sandra diagnostiseras med en sällsynt sjukdom och spås ha ett år kvar att leva, krossas hennes föräldrars värld. Hennes far vägrar att ge upp och inleder en hård kamp mot läkemedelsindustrin för att få den medicin som kan rädda hennes liv.