Resident Evil: Extinction
Milla Jovovich är tillbaka för att döda fler zombies i det tredje kapitlet av den populära franchisen Resident Evil! En action/skräckfilm full med stora specialeffekter och terror som får dig att bita på naglarna! Överlevarna från Raccoon City-katastrofen reser över Nevada-öknen i hopp om att nå Alaska. Alice (Jovovich) ansluter sig till karavanen och deras kamp mot det onda Umbrella Corp.