Retina
En ung kvinna deltar i en medicinsk studie. Efter en rad av mardrömmar och ovanliga biverkningar blir linjen mellan dröm och verklighet alltmer suddig. Hon måste desperat fly från de som ligger bakom för att kunna avslöja sanningen.