Robert the Doll
Baserad på den verkliga händelsen om Paul och Jenny som gör sig av sin olycksbådande hemsköterska Agatha. Märkliga saker börjar uppdagas i huset och deras son Gene skyller allt på den gamla dockan Robert som han fått av Agatha. Ingen vill tro på Gene fastän ofredandet accelererar och bara blir våldsammare för varje dag.