Rocky Horror Picture Show
En kultklassiker och musikalisk komedi om det unga paret Brad och Janet som söker hjälp i ett mystiskt slott efter att deras bil gått sönder. Där möter de den excentriske doktor Frank-N-Furter, en utomjordisk vetenskapsman som håller på att skapa den perfekte mannen Rocky. Under en natt fylld av sång, dans och bisarra upptåg dras Brad och Janet allt längre in i en värld av dekadens och sexuell frigörelse. Regi: Jim Sharman. I rollerna: Tim Curry, Susan Sarandon, Barry Bostwick, Richard O'Brien, Patricia Quinn m.fl. (The Rocky Horror Picture Show)