Run Ricky Run
Ricky Williams är inte en typisk amerikansk idrottare. 2004, när ryktet spred sig om ytterligare ett positivt test för marijuana, bytte Miami Dolphins-centern smicker och en herrgård i södra Florida för anonymitet och ett tält i Australien. Hans val förvirrade media som förstörde hans rykte och stämplade honom som Amerikas pundare. Men medan media trodde att Williams förstört sitt liv genom att lämna fotbollen, trodde Ricky istället att han räddat det. Med personliga filmer från Williams under sin tid ifrån fotbollen har filmskaparen Sean Pamphilon tagit en titt på spelaren som blev medias slagpåse och som sedan dess har visat sig vara en bra far och lagkamrat.