The Vytal Festival Tournament is the ultimate battle of skill, pitting the world's most powerful Huntsmen and Huntresses in training against one another... and it's finally here! Ruby, Weiss, Blake, and Yang are back for a season of over-the-top action, and they're not alone. New fighters from around Remnant are ready to bring glory to their kingdom, but there are those among them with a far more sinister goal in mind.