Sabrina
Sabrina är en charmig och rolig film som ståtar med några av Hollywoods största stjärnor. Humphrey Bogart, William Holden och Audrey Hepburn spelar i denna Askungesaga regisserad av den välkände filmskaparen Billy Wilder (”Sunset Boulevard”, ”Some Like It Hot”). Bogie och Holden spelar de superrika bröderna Larrabee på Long Island. För Bogie är det bara jobb som gäller, medan Holden är en riktig playboy. Då Sabrina, dotter till familjens chaufför, kommer tillbaka från Paris som en vuxen och glamorös kvinna är det som upplagt för familjekonflikter när de båda bröderna faller för Hepburns förtjusande charm.