Santosh
En rik kvinna blir kär i en fattig man, som hon gifter sig med och får ett barn med, men snart längtar hon tillbaka till sitt gamla liv och överger både sin man och son. Hon gifter sig på nytt med en rik man, med vilken hon får ytterligare ett barn. År senare hamnar de två pojkarna på olika sidor av en konflikt.