Saving Christmas
I det här juläventyret radar den unga Kassieden föredetta polishunden Scoot som blir hennes bästa vän och ständiga följeslagare. När två män dyker upp för att jobba på banken där Kassies pappa är chef får hon reda på att de är två busar som planerar att ta pengar och förstöra julen för alla inblandade. Kassie, Scoot och deras vänner måste ge sig ut på ett galet äventyr för att fånga skurkarna och rädda julen.