Scooby Doo - Spökskolan
Scooby, Shaggy och Scrappy-Doo tar på sig uppgiften att träna några en aning monstruösa elever, i ett försök för dem att vinna den årliga volleyboll-turneringen mot den rivaliserande Calloways Militärakademi.